Ana içeriğe atla

0-5 Yaş Grubu Çocuklarla Evde Vakit Geçirmek

2016 hepimiz için harika bir yıl olsun  diyerek bu yılın ilk postunu yazmaya başlıyorum, dilerim devamı gelir :)
 
Uzun zamandır bloğumla ilgilenemiyorum. Bir türlü eskisi gibi uzun uzun postlar oluşturamıyorum. Üstelik az önce güzel güzel ve edebiyat parçalayarak yazdığım cümlelelerimi PC'nin tuşundaki azizlik sebebiyle uçurdum. 2 çocuklu bir ev hanımı olunca PC başına oturmak hayal oluyor tabi ki, dolayısıyla ve artık zamanın bize armağanı olan akıllı telefonlara, dokunmatik ekranlara alışınca klavye de beni epey zorladı, itiraf ediyorum.
 
Uzun lafın kısası yeni ve harika bir oyun ablası buldum. Küçük çocuklarınızla bu soğuk kış günlerinde, evde nasıl vakit geçireceğiniz konusunda fikir edinmek için sosyal medya hesaplarını sizlerle paylaşıyorum.
 

 
 
 
Pinterest için tık tık
 
Facebook için Tık tık
 
İnstagram için tık tık
 
Takip ettikçe sizde de bağımlılık yapacak emin olun :)
 
Çocukları o kadar çok seviyor ki , tüm çocuklar faydalansın diye etkinlik dosyalarını paylaşıyor, hatta bol bol çekiliş yapıp hediyeler veriyor.
Biz de o şanslı çocuklardan biriydik ve eşleştirme kartlarının sahibi olduk. Bu günlerde favori oyunumuz eşleştirme kartları
 
 
 
 
 
Ayrıca Pia Polya' nın online satış sitesinde çocuklar için zeka geliştirici çok harika kartlar var.
 
40.TL üzerinde sipariş verirseniz bu sevimli parmak kuklalar da sizin olacak :)
 
 
Herkese güzel bir pazar günü dilerim . Sevgiyle kalın :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çocuğum Sürekli Yemek Yiyor.

Bazı çocuklar her zaman aç görünür ve siz midesinde bir delik olup olmadığından kuşkulanmaya başlayabilirsiniz. Daha akşam yemeğini bitirir bitirmez bisküvi kutusunu aramaya başlar ve yiyecek bir şeylere ihtiyacı olduğunu söyler. Bu sahne size de tanıdık geliyor mu? Düzenli açlık hissi çok seyrek olarak doymak bilmez bir açlıkla kendini gösteren ve Prader Willi sendromu olarak bilinen az rastlanan bir genetik bozukluğa bağlı olabilir. Ancak çocukların geri kalan çoğunluğu için, yeme alışkanlıklarına daha yakından bakmak, durumu ortaya çok daha kolay çıkarabilir. "Ben acıktım" dediklerinde bu gerçekte "biraz şekerleme istiyorum" veya "bir bisküvi istiyorum" anlamına geliyor olabilir. Ancak ona sadece muz veya diğer sağlıklı atıştırmalıklar sunarsanız aniden gerçekte zannettikleri kadar aç olmadıklarına karar verebilirler. Gizli yemek yemelerin sebebi Eğer ona beslenme hakkında gerekli bilgileri öğretiyorsanız çocuğunuz farklı gıdaların vücudu

Kırılan Küpe Nasıl Değerlendirilir?

Çok sevdiğim nazar boncuklu küpemin kancası kırıldı, atmaya kıyamadığım için kancanın kalan kısmını penseyle yuvarlayıp kolye ucu yaptım  Sonrasında simli iplerden yapılmış zincirime taktım. Diğer küpemi nasıl değerlendireceğime henüz karar vermedim, değerlendirilmek için bir kenarda bekliyor.

El Yapımı Hayalet :)

Çocuklarla beraber hayal gücümüzü arttıracak çalışmalar yapmak eminim hepimizin hoşuna gidiyordur. Bu sefer öyle enteresan bir şey yapmışlar ki ben bile "pes" dedim, çok da hoşuma gitti ve paylaşmak istedim  El yapımı hayalet için malzemelerimiz  Büyük pet şişe Boş bir sprey şişesi Nişasta 1 m2 sargı bezi, 1 adet top 40cm'lik iki adet bakır tel Yapılışı  Boş pet şişe üzerine yerleştirdiğiniz top, hayaletimizin başının şeklini oluşturacak, bakır telleri şekildeki gibi bükerek yanlardan şişeye bağlıyoruz.   Bu iskelet üzerine şekildeki gibi sargı bezini yerleştiriyoruz. Ardından, sulandırılmış nişastayı bir sprey içine boşaltıp kariştırıyoruz. İnce bir tabaka halinde bu sargı bezi üzerine uyguluyuruz. Nişastalı gazlı bezi rüzgarsız ve kuru bir ortamda kurumaya birakıyoruz. 1 saat sonra hayaletimiz hazır Kaynak