Ana içeriğe atla

Blogumu İzleyenler Çoğalıyor

Doğruyu söylemek gerekirse birkaç kez kendime blog açıp, aylarca uğramayıp, şifremi ve blogumun adını unuttuğum çok oldu
Bu sefer azmettim, devamlı yazacağım, güzel şeyler paylaşacağım dedim
Şimdilik iyi gidiyor (bence) :)

En önemlisi de blogumu izleyen tam 16 blogdaşım olmuş :))
Neden bu kadar sevindiğime gelince
16 benim uğurlu sayım :)
Bakalım günümün geri kalan kısmında ne gibi güzellikler olacak




Bu post yayınlandıktan bu yana 264 takipçim oldu , mutlu muyum neyim :))


Yorumlar

  1. ayy 16 da benmişim:))daimi olsun bloğunuz:))

    YanıtlaSil
  2. inşallah :) ben de sizi takipteyim, Mert çok tatlı Allah bağışlasın

    YanıtlaSil
  3. Ben de 44 izleyicim olmasına rağmen hala kendim yazıp kendim okuyormuşum gibi hissediyorum :) Nice 16'lara diyelim :)

    YanıtlaSil
  4. tesekkür ederim Derya Özbey :)mutlaka gizli takipçiler de vardır

    bu sabah PC açınca blogdaşlarımın 19 olduğunu gördüm :))

    YanıtlaSil
  5. 22 :) hoşgeldin Böğürtlen Taneleri

    YanıtlaSil
  6. kardeşler-nikah şekeri, sudeözinci, İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ~~~ bloguma hoşgeldiniz 26 :)

    YanıtlaSil
  7. 27 :) hoşgeldin beticin , bebeğini sağlıkla sıhhatle kucagına alırsın inşallah

    YanıtlaSil
  8. Nergiz GP, Elif Ayvaz, medanşeri, HoBiHuZur bloguma hoşgeldiniz

    YanıtlaSil
  9. 32 :) Hoşgeldin HobiCoffee

    YanıtlaSil
  10. 36 :) MOMOL, Nurgül C.AYDIN, NEZES, mahmur prenses hoşgeldiniz bloguma :)

    YanıtlaSil
  11. 37 :) "İlişki"ye "İlişki"n hoşgeldin bloguma :)

    YanıtlaSil
  12. 39 :) hoşgeldiniz bloguma Pelin P.A.
    hoşgeldiniz by mutu

    YanıtlaSil
  13. yaşasın 40 oldu blogdaşlarım :)
    zeyzey hoşgeldiniz bloguma

    YanıtlaSil
  14. 41 kere maaşallah demek yanlış olmaz heralde :)
    Follow Up Fashion hoşgeldin bloguma

    YanıtlaSil
  15. 42 :) reyhan kesici hoşgeldiniz bloguma

    YanıtlaSil
  16. Eglence Nerede Biz Orada :) hoşgeldiniz

    YanıtlaSil
  17. Renkli Dünyam hoşgeldiniz bloguma :) 43

    YanıtlaSil
  18. ozgrkdn hoşgeldiniz bloguma :)

    YanıtlaSil
  19. kappadukka :) LuCkyLuKe :) hoşgeldiniz bloguma

    YanıtlaSil
  20. Hayal Kahvem hoşgeldiniz bloguma :) 47

    YanıtlaSil
  21. Dilek Afiyon Avcı, sevalala hoşgeldiniz bloguma :)

    YanıtlaSil
  22. 1001 T.R.I.P.Brazil welcome to my blog :)

    YanıtlaSil
  23. **YıldızımSensin** hoşgeldiniz bloguma :)

    YanıtlaSil
  24. ANG hoşgeldiniz bloguma :)

    YanıtlaSil
  25. bekdikli, Sanal Günlük hoşgeldiniz bloguma :)

    YanıtlaSil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. romantikbutik, ayfer hoşgeldiniz bloguma :)

    YanıtlaSil
  28. reyhane, Ginger*, LEZZET YAGMURU, birkumtanesi hoşgeldiniz bloguma :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çocuğum Sürekli Yemek Yiyor.

Bazı çocuklar her zaman aç görünür ve siz midesinde bir delik olup olmadığından kuşkulanmaya başlayabilirsiniz. Daha akşam yemeğini bitirir bitirmez bisküvi kutusunu aramaya başlar ve yiyecek bir şeylere ihtiyacı olduğunu söyler. Bu sahne size de tanıdık geliyor mu? Düzenli açlık hissi çok seyrek olarak doymak bilmez bir açlıkla kendini gösteren ve Prader Willi sendromu olarak bilinen az rastlanan bir genetik bozukluğa bağlı olabilir. Ancak çocukların geri kalan çoğunluğu için, yeme alışkanlıklarına daha yakından bakmak, durumu ortaya çok daha kolay çıkarabilir. "Ben acıktım" dediklerinde bu gerçekte "biraz şekerleme istiyorum" veya "bir bisküvi istiyorum" anlamına geliyor olabilir. Ancak ona sadece muz veya diğer sağlıklı atıştırmalıklar sunarsanız aniden gerçekte zannettikleri kadar aç olmadıklarına karar verebilirler. Gizli yemek yemelerin sebebi Eğer ona beslenme hakkında gerekli bilgileri öğretiyorsanız çocuğunuz farklı gıdaların vücudu

Kırılan Küpe Nasıl Değerlendirilir?

Çok sevdiğim nazar boncuklu küpemin kancası kırıldı, atmaya kıyamadığım için kancanın kalan kısmını penseyle yuvarlayıp kolye ucu yaptım  Sonrasında simli iplerden yapılmış zincirime taktım. Diğer küpemi nasıl değerlendireceğime henüz karar vermedim, değerlendirilmek için bir kenarda bekliyor.

El Yapımı Hayalet :)

Çocuklarla beraber hayal gücümüzü arttıracak çalışmalar yapmak eminim hepimizin hoşuna gidiyordur. Bu sefer öyle enteresan bir şey yapmışlar ki ben bile "pes" dedim, çok da hoşuma gitti ve paylaşmak istedim  El yapımı hayalet için malzemelerimiz  Büyük pet şişe Boş bir sprey şişesi Nişasta 1 m2 sargı bezi, 1 adet top 40cm'lik iki adet bakır tel Yapılışı  Boş pet şişe üzerine yerleştirdiğiniz top, hayaletimizin başının şeklini oluşturacak, bakır telleri şekildeki gibi bükerek yanlardan şişeye bağlıyoruz.   Bu iskelet üzerine şekildeki gibi sargı bezini yerleştiriyoruz. Ardından, sulandırılmış nişastayı bir sprey içine boşaltıp kariştırıyoruz. İnce bir tabaka halinde bu sargı bezi üzerine uyguluyuruz. Nişastalı gazlı bezi rüzgarsız ve kuru bir ortamda kurumaya birakıyoruz. 1 saat sonra hayaletimiz hazır Kaynak