Bu Blogda Ara

Çarşamba, Şubat 1

Yaratıcı Tasarımlar'dan 100 Kişiye Hediye

Benim minik prensesim PC'de vakit geçirmeyi sever -her çocuk gibi-
Neyseki babamız laptop'ı şirkette de kullandığı için gündüzleri biz evde yokken böyle bir şansı (!) olmuyor
Sadece akşamları -en fazla 1 saat- oyunlarla ve boyamalarla vakit geçiriyor




Dün tesadüfen Yaratıcı Tasarımlar'ın  blog sayfasında gördüğüm bu güzelliği sizlerle de paylaşmak istedim
Eğer PC'yi seven yetenekli , akıllı çocuklarınız varsa , muhteşem bir hediye sizleri bekliyor :)
Detaylar için Buraya mutlaka bir bakın


Bizim için de bir fırsattır bu diyerekten ben de blogumda sizler için paylaşayım istedim


Morpa Çocuk; okul öncesi çocuklarına, öğretmenlerine ve ailelerine destek olmak için hazırlanmış, Millî Eğitim Bakanlığı okul öncesi müfredatına uygun, internet üzerinden kullanılan bilgisayar destekli bir eğitim yazılımıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...