Bu Blogda Ara

Çarşamba, Şubat 22

Bu'Günlük Can Bonomo

Günaydınlar,
Bu sıralarda sosyal medyada en çok okunan haber, en çok tıklanan video Can Bonomo Love Me Back

Ne oldu, ne bitti, nasıl olacak, olacak mı, kazanacak mı??? vs...vs...
Ben kendi adıma şarkıyı çok keyifli buldum , dereceye girer mi ? bence girer...
Müzik altyapım olmadığı için , bir müzik adamı kulağıyla yorumlayamıyorum .
Dereceye girerse birinci olur mu, olursa tepkiler ne olur, sevenler neden sevdi, sevmeyenler neden dinlemedi ? bunları ilerleyen zamanlarda hep beraber daha net göreceğiz

Şimdilik -ben- şarkıyı keyifle dinlemeye devam edeceğimi biliyorum


Yolun açık olsun Can Bonomo , başarılar...


3 yorum:

  1. :)) evet aynı fotoyu kullanmışız. Bak kalbimiz ne kadar bir ayamaya :) bende çok sevdim şarkıyı

    YanıtlaSil
  2. Şarkıyı ilk defa şimdi senden dinledim ayamaya..Bende çok keyifli,kıpır kıpır buldum..Yolu açık olsun Can Bonomo'nun:)

    YanıtlaSil
  3. İyi bir başarı yakalar dilerim , beğenenler çoğunlukta gibi :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...