Bu Blogda Ara

Pazartesi, Şubat 27

Bu'Günlük

Tiyatroda "trak geldi" diye bir deyim vardır
Sahnede herhangi bir repliği unutunca söylenir genellikle
Bu aralar ben de kendi kendime söylenip duruyorum "trak geldi bana"

Hiçbir şey üretemiyorum , keçelerim, boncuklarım, iplerim, slikon tabancam...hepsi bir kenarda , ben bir kenarda

Nette durmadan görselleri kovalıyorum, kafamda müthiş objeler şekilleniyor
Broşlar, magnetler, ayraçlar, bardak altları ...
Tamam diyorum , işte buldum diyorum
Ama o kadar

Ne oluyor, bu kış, karanlık, rehavet, buhran, sıkıntı, gerginlik ....
Bütün kelimeler aynı kapıya çıkıyor "Kendine gel" diye haykırıyor bir ses biryerlerden
Bahar geliyor , bak Şubat bitiyor, aldırma yağmurlara, soğuğa...
Yine de toparlanamıyorum , toparlayamıyorum keyfimi ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...