Bu Blogda Ara

Çarşamba, Şubat 15

Keçeden Yaptığım Baykuş Broşum

Geçen haftasonu , erkenden uyanıp , kısa bir zaman içinde yaptığım broşlardan bahsetmiştim (tekrar hatırlamak isteyenler ya da merak edenler için tık tık )
Yine onlardan birini sizlerle paylaşmak istedim

Önce malzemelerimizi hazırlıyoruz
- Keçe
- Boncuk
- Broş İğnesi
- Slikon

Sonra resimde  gördüğünüz şekilde parçalarımızı kesiyoruz


Parçaları slikonla birbirine yapıştırıp baykuşumuzu oluşturuyoruz

Şuna bakar mısınız :) ne kadar da sevimli görünüyor değil mi ?





4 yorum:

  1. Merhaba.Çalışmalarınız çok güzel baykuşunuzda çok şirin olmuş.Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. boncuk boncuk bakışlarını yerim ben bu baykuşuuun :) nasıl sevimli olmuş :) ellerine sağlık :) sevgilerimle Ayamaya'cığım :)

    YanıtlaSil
  3. beğenmenize çok sevindim , teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  4. baykuşlara bayılıyorum. çok sevimli bir sey olmuş elinize sağlıkkkkk

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...