Bu Blogda Ara

Perşembe, Nisan 19

Patlıcan Salatası

Patlıcanla yapılan tüm yemekleri yiyebilecek kadar çok seven ben, 
geçtiğimiz gün eve gelirken biranda aklıma düşen patlıcan salatasını yapıp yemezsem kıyamet kopmazdı ama,
aklımda kalacağına midemde kalsın düşüncesiyle hemen kolları sıvadım.

Çoğumuzun bildiği şekliyle,

Malzemeler
Patlıcan, soğan, tuz, limon, zeytinyağı , arzuya göre domates

Patlıcanlar közlenir, kabukları bir güzel soyulup ister çatalla ister blenderda ezilir
Soğanlar piyazlık doğranır ve tuzla ovulup acısı alınır, domatesler minik minik doğranır
Tüm malzemeler karıştırılıp zeytinyağı ve limon eklenerek maydanozla süslenir ve afiyetle yenir 




4 yorum:

  1. Ben de patlıcanın her türünü afiyetle yerim:) Çok severim:)
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ben de afiyetle yedim bitirdim :)

      Sil
  2. bayılırım elinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tombul tarifler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...