Bu Blogda Ara

Çarşamba, Ekim 10

Hobini Yarat İle Sonbahar Yarışması

10 marifet ve Hobini Yarat çok anlamlı bir sergi için harika bir yarışma düzenliyor.
İşin içinde korunmaya muhtaç çocuklar için bir kazanç söz konusu...
Ayrıca yarışmanın çok da güzel bir ödülü var, elinizden güzel çalışmalar geliyor ve marifetli olduğunuza inanıyorsanız katılmak için son gün 12 Ekim Cuma 
Detaylara buradan ulaşabilirsiniz 

Yarışma için benim yolladığım Duygusal Yapraklar İle Duvar Süsü

Yapım aşamalarını sizlerle blogumda da paylaşmak istedim 






Dipnot : Burada çok net görünmese de ben yaptım diye demiyorum ama çok hoşuma gitti :))

4 yorum:

  1. yaa çok güzel olmuş duyarlı olmanızda ayrı bir tebrik konusu zaten ellerinize sağlıkk

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler, anne olunca, içinde çocuk geçen her cümle anlam kazanıyor :) Naz fındığına öpücükler

    YanıtlaSil
  3. elinize sağlık, yapraklarda çok hoş gözüküyor =)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim :) ben de yaprakların cilalıymış gibi görünüşüne vuruldum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...