Bu Blogda Ara

Salı, Aralık 18

Anne Ben Nerden Geldim

Burcu Akkoç'un blogunda Ali Çankırılı ismini görünce daha önce okuyup çok beğendiğim, hatta çocuklu arkadaşlarıma hediye olarak verdiğim keyifli bir kitabı sizlerle paylaşmak istedim 
Yaşları ilerledikçe en çok merak ettikleri , ve cevabını alana kadar sürekli yineledikleri bir soru ...
Anne ben nereden geldim ?

Ali Çankırılı bahsi geçen kitapta bu konuyu çocuklarımıza nasıl izah edeceğimiz konusunda o kadar hoş bir hikaye yazmış ki , okumaya başlar başlamaz bir solukta bitireceğinize bahse girerim.
Bu soruya ne cevap vereceğinizi hâlâ bilemiyorsanız mutlaka alın okuyun derim .

Satın almak için TIK TIK 

Kızım son günlerde "kardeş istiyorum, neden kardeşim yok" sorularını sormaya başladığından beri başa dönüyoruz.
Bebekler nereden geliyor, nasıl geliyor, ne zaman geliyor?
İşte o zaman o da biliyor ki hem anne,hem baba, hem de kendisi çok çok isterse melekler karnıma mini minnacık bir bebek koyup orada büyütecekler -anlayacağı dilde- ve büyümesini tamamlayınca hastanede karnımdan alacaklar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...