Bu Blogda Ara

Cuma, Ocak 4

1 YAŞINDAYIM



Blogum 1 yaşına bastı :) inanamıyorum, bugün 1 yaşındayım 

Azmedince gerçekten oluyormuş meğer, hergün yazamasam da, arada ertelesem de ilk postumdan bu yana kocaman bir 365 gün geçmiş.


Aslında çok daha duygulu, coşkulu bir şekilde sevincimi sizlerle paylaşmayı diliyordum.

Çalışan bir anne/çalışan bir kadın olunca yoğun bir tempoda araya sıkıştırılmış bir kutlama oldu benim için...

Bugüne kadar takibe devam eden ve  blog dünyasında beni yalnız bırakmayan 200 blogdaşıma çok çok teşekkür ediyorum...

Nice yaşlara... Hep birlikte...


Resim alıntıdır

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) hep birlikte

      Sil
  2. Nİce yıllara diyorum.Daha çok postların yayınlarsın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah inşallah hep beraber :)

      Sil
  3. Nice güzel paylaşımlara canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım :) çok teşekkürler , hep beraber.

      Sil
  4. Benim blog da 3 yaşında:) Nice paylaşımlara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa ne kadar güzel, bakalım ben de o yaşları görürüm inşallah :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...