Bu Blogda Ara

Perşembe, Şubat 14

En Sevdiğim'e ...

Çok severim bu şarkıyı
Hayatımın en anlamlı gününde , nikahımızdan sonra dansettiğimiz en özel şarkılardan biridir 
Yıldız Tilbe,  Ummadığın Anda 

Günün anlam ve önemine uygunluğu tartışılmaz diyerekten, bir kez de blogumdan paylaşayım sevdiğim için ...

 Mektupları, resimleri kaldıramam ki 
Sevdim seni başkasına yar edemem ki 
İki dünya bir araya gelse imkansız 
Seni benden başkasıyla düşünemem ki 
Sevgilim kıskanırlar, yalanlar anlatırlar 
Bizi ayıramazlar aşkın dizinden 
 Ben düşerken yükseklerden uçurumlara 
Aşkın tuttu ellerimden ummadığım anda 
Şimdi senle hayat rüya, düşlerim gerçek 
Sanki ben hiç yaşamadım seni tanıyana dek 
 Bahar dalı, çiçek dili, yeşilin rengi 
Anlatmanın imkanı yok güzelliğini 
Sana susuz, açım sana, hastayım sana 
Hiç bir sebep seni benden ayıramaz ki 
Sevgilim kıskanırlar, yalanlar anlatırlar 
Bizi ayıramazlar aşkın dizinden 
 Ben düşerken yükseklerden uçurumlara 
Aşkın tuttu ellerimden ummadığım anda 
Şimdi senle hayat rüya, düşlerim gerçek 
Sanki ben hiç yaşamadım seni tanıyana dek

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...