Bu Blogda Ara

Cuma, Mayıs 24

Gelin Buketleri - Canlı Çiçekler

Gelin buketlerinde son yıllarda en çok tercih edilen canlı çiçeklerden pek çok alternatif bulabileceğiniz , rengarenk buketleri sizler için derledim.

Hepsi o kadar güzel ki, canlı çiçek hayranı gelin adayları için seçim oldukça zor olacak.





































































































Kaynak 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26

2 yorum:

  1. çok güzeller..gelinliğim süper olmasına rağmen çiçekte aksilik yaşamıştım...görünce hala içim gidiyor bunları.sevgiler cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sahi mi , ben de tek şansız olanın ben olduğumu düşünürdüm, istediğim gibi olmasa da yine de sevmiştim çiçeğimi, güzel anılar :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...