Bu Blogda Ara

Cuma, Mart 7

Bebek Hazırlıkları - Lavanta Kesesi



Bebeğimize kavuşmamıza -hersey yolunda giderse- 4 haftamız kaldı. Hazırlıklarımız tüm hızıyla devam ediyor. Hastane çantamız hazır, kıyafetlerimiz yıkanıp ütülenip dolabına yerleştirildi. Hastaneye gelecek olan misafirlerimiz için lavanta keselerimizi de kendim yapmayı tercih ettim. Elimden geldiği kadarıyla keselerimizi hazırladım ama kurdelem yetmediği için yarım kaldılar :) Ben yine de hazırlıklarımızın fotoğraflanmış kısımlarını sizlerle paylaşmak istedim ki mutluluğuma sizler de ortak olun :) Bakalım beğenecek misiniz?




2 yorum:

  1. Çok zarif olmuş ayamaya kumpanyacım :) Ellerine sağlık...
    Ne kadar az kalmış bebeğe, sağlıkla ve zamanında gelsin inşallah :) Hadi hayırlısı bakalım....

    YanıtlaSil
  2. ayy ne güzel bir haber bu Allahım saglıkla kavuşmanızı nasip etsin inşallah canım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...